2011. augusztus 31., szerda

kismamaruhatáram (9 felső, 3 nadrág), M-L, 38-40 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kismamaruhatáram nagy része. A legtöbb eredetileg nem kismamaruha, de én végig hordtam őket.
Felsők (:
1 db zöld " pöttyös" tunika kb. 38-as. Mellnél én két öltéssel összevarrtam, így éreztem magam " biztonságban".: )
1db piros-fehér csíkos felső. Kb. 38-as. L-esnek írja a cimkéje.
1db fekete, hosszú ujjú tunika. Kicsit nagyobb méret. L-es. Aki mellesleg erősebb, annak tuti jó, nekem kicsit nagy volt.
1db  lenes tunika. Ezt olyan 5. -6-hónapig tudtam hordani. Kb. 5x-6x viseltem.
1db ujjatlan ing, nyúlós anyagú. Ezt csak itthon hordtam futkosósnak, nem sokszor.
1db rózsaszínes tunika. Ez is, mint a fekete kicsit nagyobb méretű, hosszú ujjú.
1db fehér blúz barackszínű, leveles mintával. Fodros a nyaka és az ujja. Gumis a nyaka, a megkötő csak dísz. Keveset viseltem.
1db zöld, buggyos ujjú tunika. Imádtam, nagyon kényelmes és csini.
1db Next kismamafelső. Nagyobb méretű volt, varrónővel vetettem be belőle. Eleinte (6-7. hónap) kicsit nagynak tűnt, de simán hordható volt, a 8. -9. hónapban pont jó lett (Pedig nem híztam olyan sokat, 13 kg-ot).
Nadrágok:
1db vászonnadrág. Megkötös a passzérésze.
1db CundA-s farmer. Itt vettem. 36-osnak írja, de igazából olyan 38-as. Nekem kezdetben kicsit nagy volt (a dereka is, ezt biztostűvel oldottam meg), de ahogy tágult a csípőm, úgy szép lassan pont jó lett.
1db lila kordnadrág. Passzérészénél megkötős. 2 helyen a derekánál varrásra szorul, de nagyon jó állapotban van. Hűvösebb napokon hordtam.
1 Ft-ról indítom, mert a legtöbb 2 terhességet kibírt. Ezt vedd kérlek figyelembe! : )



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-07 14:40
. kismamaruhatáram (9 felső, 3 nadrág), M-L, 38-40 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése